توليد كننده ترمووود توليد كننده ترمووود .

توليد كننده ترمووود

چوب ترمو

چوب ترمو+برترين توليد كننده ترموود

 


چوب ترمو يا ترمووود به چوبي گفته ميشود كه تحت فرايند حرارت و فشار فراوري شده و رطوبت آن تا بين 4 الي 6 درصد باشد كه به آن ترموود ويا ترمووود ميگويند.كه بتوان از آن در نماي بيروني ساختمان و فضاي باز استفاده كرد.
چوب ترمو گونه هاي مختلفي دارد ولي بيشترين گونه  چوب ترمو مورد استفاده  چوب درخت كاج(pine)و يا اسپروس (sprouse و يا درخت ون يا همون عش (ash) مورد استفاده قرار ميگيرد.
ترموود حاصل از چوب پاين و يا اسپروس جزو نرم چوبها و چوب ترمو حاصل از درخت عش جزو سخت چوبها مي باشد.

 

ترمووود پاين


چوب ترمو پاين از جمله چوبهاي بسيار با كيفيت چوب ترمو هست.معادل فارسي  پاين(PINE) يعني كاج درختي هميشه سبز با گره هاي بسيار زيبا به شكل بال پروانه چوب اين درخت بسيار با كيفيت براي توليد چوب ترمو ميباشد.

همانطور كه در تصوير زير مشاهده ميكنين چوبهاي ترموود توليدي از اين نوع درخت بسيار با كيفيت ميباشد و بسيار گره هاي زيبايي دارد.

سالهاي گذشته بهترين كيفيت چوب ترمو قيمت خيلي مناسبتري هم داشت و فقط در كشورهايي نظير فنلاند و سويِد يافت ميشد ولي با گذشت زمان و پيشرفت غير قابل انكار تكنولوژي توليد ترموود و واردات چوب هايي با كيفيت از جنگلهاي سيبري توليد اين چوب در كشور عزيزمان ايران هم پيشرفت چشمگيري كرد
كه البته ناگفته نماند كه كوره هاي بسيار غير استاندارد و نا مطميِن با دستگاه هاي پرداخت بي كيفيت هم زياد شده.
مجموعه دكاموند چوب سانا با داشتن كوره چوب ترمو استونيايي و همچنين دستگاه بسيار با كيفيت و تيغه هاي تمام آلماني كه در توليد و فرآوري چوب ترمو بينظير است مسير خود را از تمامي مجموعه هاي توليدي جدا كرده و چوب ترمو بسيار با كيفيتي روانه بازار كرده است.
 

 

ترموود اَش
  

ترمووود  اَش از برترين چوبهاي ترمووود ميباشد كه در بازار ايران دكاموند چوب سانا از معدود وارد كننده هاي اين چوبه . 

چوب ترمو اش در بخشي بزرگ از انواع ترموود سهمي بسيار پر رنگ دارد كيفيتي مثال زدني همراه با زيبايي گره هاي اش و تنوع رنگي در يك بخش اجرايي از ويژگيهاي اين چوب ميباشد.

كساني بدنبال چوب اش هستند كه كيفيت و زيبايي تنها ملاك انتخابشان است كه اولين پيشنهاد دكاموند چوب سانا همين چوب اش دكاموند چوب سانا ميباشد كه محصول كشور كانادا و كاملا يك محصول وارداتي هست.

كاربردهاي چوب ترمو

استفاده از چوب ترمو در بيرون ساختمان
 

استفاده از چوب ترمو در نماي بيرون قبلا امكان پذير نبود ولي امروزه به دليل مقاومت بالاي ترمووود در مقابل رطوبت و حشرات آن را به يكي از بهترين مصالح براي نماي بيروني ساختمان تبديل مي‌كند .
در نتيجه اين ويژگي كه به كمك تكنولوژي در ساختمان ايجاد شده است شكل و نماي آن را دچار تحول كرده است.
مثلا در سقف بالكن، آلاچيق، نرده‌هاي بالكن و نما مي توان از چوب استفاده كرد.

استفاده از ترمووود در داخل ساختمان

علاوه بر ظاهر ساختمان حالا چوب ترمو قيمت مناسب دكاموند چوب سانا با حضور در خانه ها و دكوراسيون نيز جلوه خاصي به آن بخشيده است. ظاهر زيباي ترمووود همچنين آن را به يكي از بهترين گزينه‌ها براي داخل خانه تبديل مي‌كند.
از مهم‌ترين كاربردهاي اين محصول ساختماني در فضاي داخلي مي‌توان به كفپوش و پاركت اتاق‌ها، استفاده از آن در قسمت سونا استخر،
علاوه بر اين استفاده از آن براي ساخت اسباب و اثاثيه داخل خانه اشاره كرد كه بسيار هم محبوب است وحتي ايجاد فضايي با طرح خاص بعنوان تي وي وال   

 

براي خريد چوب ترمو قيمت مناسب با كيفيت و مطمين ميتوانيد با شماره هاي زير تماس حاصل فرماييد:

021-46015897

0912-5180610

0920-5180610


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۴:۴۱ توسط:dekamond موضوع: نظرات (0)

تايل ترمووود

تايل ترمووود

تايل ترمووود يك كاشي زيبا براي كفپوش فضاي باز است. به لطف سيستم قفل شدن پايه پلاستيكي، مي توان آن را به سرعت و به راحتي نصب كرد.  به طور انحصاري با Thermowood، كاج اسكانديناوي با حرارت بالا ساخته شده است كه به چوب پايداري و دوام قابل توجهي مي بخشد.

 

 

تايلها از چوب ترمو و زيره پلاستيكي ساخته شده كه شما ميتونين در اين قسمت نحوه انتخاب و توليد ترموود را مطالعه كنين تا خريدي مطمين داشته باشين.

اين محصول از يك زيره پلاستيكي با مواد پلي اتيلن و چوب ترمو تشكيل شده كه چوب ترمو روي اين زيره پلاستيكي با پيچ نگه داشته شده.

پايه پلاستيكي بازيافتي اتصال آسان بين تايلها  را تضمين مي كند و داراي يك سيستم ثابت كننده نوآورانه براي چوب بدون پيچ است. تايل ترمووود را مي توان به راحتي با استفاده از اره برش داد تا با هر سطحي سازگار شود.

 

محصولي بسيار كاربردي و آسان جهت اجرا كه حتي نيازي هم به يك نصاب حرفه اي ندارد.اين تايل از فاق و زبانه هايي تشكيل شده كه با قراردادن كنار هم داخل هم بصورت كليك بدون هيچ جابجايي و تكاني ثابت ميشود.

چوب اين تايل از چوب ترمو پاين (pine)

چوب ترمواَش (ash)

چوب ترموايروكو و حتي آيوس ساخته مي شود.

 

اهميت استفاده از كفپوش در ديزاين باعث شده كه از دهه هاي قبل ، طراحان و معماران ساختمان در طراحي هاي خود از متريال هاي نوين براي كفپوش استفاده كنند.

با پيشرفت تكنولوژي و دانش بشر در فرآوري عناصر طبيعت ، هم اكنون در بيشتر طراحي هاي ساختمان و باغ و ويلا از چوب فرآوري شده براي كف نيز استفاده مي كنند .

ترمووود يك متريال زيبا و طبيعي در عين حال مقاوم در برابر عوامل جوي است كه استفاده از آن براي كف و كفپوش هيچ گونه مانع مهندسي ندارد.

به دليل زيبايي تايل ترمووود و همچنين مقاومت بالاي آن هم اكنون بسيار مورد توجه معماران ، سازنده ها و طراحان مي باشد كه در حال حاظر اين كفپوش ها در دو نوع الواري و تايل (كفپوش) مورد استفاده قرار مي گيرد

 مزيت هاي تايل ترموود ميتوان به موارد زير نيز اشاره كرد :

داراي زيره پلاستيكي مي باشد و نيازي به زير سازي ندارد
قابل حمل مي باشد (به صورت خيلي ساده مي توان تايل ها را جابجا كرد)
نصب بسيار سريع و ساده بدونه نياز به ابزارالات نجاري (به دليل زيره پلاستيكي نياز به نصاب متخصص ندارد )
بسيار مقاوم است
زير سازي پلاستيكي مقاوم براي محيط هاي خارجي
قابل استفاده در كف حمام،پشت بام ،حياط،بالكن ، تراس و…

رنگ بندي تايل ترمو كف

تايل ترمو كف دهم دقيقا مثل چوبهاي شاخه اي ترموود داراي رنگ بندي متفاوت ميباشد كه ما فقط از رنگهاي وارداتي مجموعهئ دكاموند چوب سانا (تكنوس فنلاند)كه محصول كشور فنلاند ميباشد استفاده ميكنيم.

اين رنگ داراي 20 كد رنگي جذاب ميباشد و به جرات ميتوان گفت كه هيچ رنگ ترموودي به اين كاليته جذابي توليد نشده است كه در تصوير زير استند رنگ تكنوس فنلاند و كاليته جذاب آن را مشاهده ميفرمايين.

 

تايل ترمووود نيازي به اجراي زيرسازي فلزي ندارد و همين نكته يكي از مهمترين عواملي است كه اكثر افراد جذب اين محصول ميشوند به  راحتي قابل نصب و اجرا است و به راحتي ميتوانيد آن را جمع آوري كنيد و قسمت زيري تايلها را بشوييد و مجدد آنها را سر جاي خود قرار دهيد.

براي خريد تايل ترمو  با كيفيت و مطمين ميتوانيد با شماره هاي زير تماس حاصل فرماييد:
021-46015897

0912-5180610

0920-5180610


برچسب: تايل ترمووود،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۰:۲۰ توسط:dekamond موضوع: نظرات (0)

چوب نما

چوب نما و خريد ترمووود

 

براي خريد ترمووود بايد نكته هاي زيادي رو بررسي كرد تا خريدي مطمين انجام داد و بعدا به مشكلاتي همچون خراب شدت رنگ و خراب وشدن چوب بر نخورد.

  دكاموند چوب سانا خربد چوب ترمو را براي مشتريان بسيار آسان كرده و توضيحات و راه حل هايي رو براي خريد بهتر به همكاران و مشتريان خود ارايه داده.

نكات مهم در خريد ترمووود:
1-چوب خوب چوبيست كه خوب ترمو شده ياشد و راه تشخيص اينكه آيا چوب بصورت كامل ترمو شده از روي رنگ چوب مشخص است.هرچه رنگ چوب به سفيدي نزديكتر بود به اين معناست كه چوب خوب ترمو نشده و هرچه رنگ چوب به  قهوه اي نزديكتر بود چوب خوب ترمو شده.

ما در مجموعه دكاموند چوب سانا سعي كرديم كه با استفاده از كوره هاي فنلاندي و استونيايي  تمام استانداردهاي لازم رابراي توليد ترموود رعايت كنيم.

2-خريد ترموود بدون تاب و گره ريختگي:

چوب ترمو توليدي در مجموعه دكاموند چوب سانا از چوبهاي گريد A طبق استاندارد انجمن ترمووود فنلاند تولبد شده و كاملا يكدست و بدون تاب و پيچيدگي مي باشد.كه اين امر خريد ترمووود را از دكاموند چوب سانا بسيار راحت كرده.

3-درخت كاج دو نوع پاين و اسپروس ميباشد كه تقريبا بيشتر چوبهاي پاين از نظر ظاهري گره هايي بصورت بال پروانه و درخت اسپروس گره هايي بصورت سوزني شكل  ميباشد كه دكاموند چوب سانا جهت توليد چوب ترمو تماما از چوب پاين استفاده ميكند و كه خريد چوب ترمو را در مجموعه دكاموند چوب سانا آسانتر و با كيفيت تر كرده هميشه چوب درخت پاين از نظر استحكام و كيفيت از اسپروس بهتر است.

 

 

چرا خريد ترمووود از دكاموند چوب سانا:


دلايل متعددي توي خريد ترمووود مهمه كه چند تاشو براتون آورديم و حالا ميخوايم براتون بگيم كه مجموعه توليدي كه ازش چوب ترمو ميخرين چه مشخصاتي بايد داشته باشه:

1-خودش توليد كننده باشه
مجموعه اي كه خودش توليد كنندس قطعا قيمت تمام شده توليدي براش كمتر دراومده و اونو با قيمت مناسبتري ميتونه به شما بفروشه.

2-از تجهيزات خوبي برخوردار باشه:
براي خريد ترمووود اين خيلي مهمه از جايي كه خريد ميكنين مطميِن باشين كه تجهيزات خوبي داشته باشه در مجموعه دكاموند چوب سانا كوره ترمووودي كه ازش استفاده ميشه مستقيم از كشور استوني خريداري شده و دستگاه پرداختي(مولدر) كه با آن چوب را پرداخت ميكنيم تمام تيغه هاي آن آلماني مي باشد 

بعد از 3 ساعت كاركرد تيغه ها بصورت يكدست تعويض ميشه و در نتيجه كيفيت بسيار خوبي از نوع ترمو كردن و پرداخت چوب حاصل ميشه كه اين كار را براي خريد ترمووود راحت كرده.

3-از چوب بسيار با كيفيت استفاده ميشه:
در مجموعه دكاموند چوب سانا چوب خام با كيفيت از كشور روسيه و منطقه سيبري خريداري ميشه كه در نتيجه چوب ترمو بسيار با كيفيتي توليد ميشه.

 

4-رنگ ترمووود با كيفيت:
شما براي اجراي چوب ترمو حتما بايد آن را رنگ آميزي كنين ولي دغدغه تمام كساني كه با چوب ترمو سر وكار دارن اينه كه از چه رنگي استفاده كنن.

مجموعه دكاموند چوب سانا با واردات رنگ تكنوس فنلاند كه از بهترين برندهاي رنگ ترمووود ميباشد خيال تمام مشتريان خود را راحت كرده كه شما ميتوانيد با كليك بر روي اين قسمت  مطالب و كاليته رنگ تكنوس فنلاند را مشاهده كنين.

 
انواع مقاطع چوب ترمو:
چوب ترمو مقاطع مختلفي داره كه شما ميتونين بسته به نياز آنها را خريداري كنين

16*92  19*92  19*117  26*92  26*117  42*42  42*68  42*92  و 42 *140  ميباشد كه در نما بيشتر از مقاطع 16*92  و 19 ميل ها استفاده ميشه و  در كف از مقاطع 26 ميل و براي اجراي آلاچيق.پرگولا و .. از مقاطع 42 ميل كه شما با كليك بر روي اين قسمت ميتوين پرفروشترينهاي مقاطع چوب ترمو رو ببينين.

 

 

براي خريد چوب با كيفيت و مطمين ميتوانيد با شماره هاي زير تماس حاصل فرماييد:

021-46015897

0912-5180610

0920-5180610

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۸:۱۹ توسط:dekamond موضوع: نظرات (0)

دكاموند چوب سانما وارد كننده رنگ ترمووود تكنوس فنلاند

دكاموند چوب سانا وارد كننده رنگ ترمووود تكنوس فنلاند

 

رنگ ترمووود يكي از با اهميت ترين بخشهاي اجراي چوب ترمو ميباشد كه به اندازه اي  اهميت دارد كه بعضا اهميت آن از خود چوب هم بالاتر است.رنگ چوب ترمو ميتواند بدترين چوبها رو هم به زيبايي نمايش دهد البته اگر از كيفيت بالايي برخوردار باشد.

انواع رنگ ترمووود


رنگ ترمووود دو نوع در بازار ايران وجوددارد رنگهاي پايه آب و رنگهاي پايه روغن.

رنگهاي پايه روغن:
رنگهاي پايه روغن معمولا از مشتقات محصولات پتروشيمي و نفتي با پيگمنت رنگ مخصوص روغن ساخته شده كه معمولا يك لايه نازك روي چوب ميبنده كه اين خودش هم خيلي خوب نيست و از نفس كشيدن چوب جلوگيري ميكنه.

اين رنگها معمولا اگر بو كنيد يك بوي نزديك به نفت يا تينر ميدهد چون مشتقات آن محصولات شيميايي است براي چوب مناسب نيست و به مرور زمان باعث پوسيدگي چوب ميشود.

رنگهاي پايه آب:
رنگهاي پايه آب از مخلوط آب طبيعي بدون افزودني با پيگمنت رنگ مخصوب پايه آب ساخته شده معمولا از رنگهاي پايه روغن بهتر هستند چون ماده شيميايي داخل اين رنگ وجود ندارد .

براي چوب بهتر است ولي خود اين رنگ هم ميتونه با كيفيت باشه و ميتونه بي كيفيت توليد شده باشه.

تفاوتهاي رنگ ترموود  پايه روغن با رنگ پايه آب
 

                                                      رنگ پايه روغن                    رنگ پايه آب

حلال                                                  نفت-بنزين-تينر                           آب

لايه بستن روي چوب                                      دارد                                  ندارد

قابليت ريكاوري                                          به سختي                            به راحتي

تنوع رنگي                                                زياد                                   زياد

نفوذ پذيري داخل چوب                                      كم                                   زياد


 تا اينجاي كار پس نتيچه گرفتيم كه رنگهاي پايه آب بهتر از رنگهاي پايه روغن هستند.

ولي همين رنگهاي پايه آب هم با كيفيت هاي مختلف در بازار وجود دارد و چون حلا اينها آب هست بعضا شركتهاي سودجو با اضافه كردن آب به اين رنگها فرمولاسيون اين رنگ را بهم زده و كيفيت رنگكاهش پيدا ميكند.

 

يكي از بهترين رنگهاي پايه آب بازار رنگ تكنوس فنلاند ميباشد كه دكاموند چوب سانا بصورت انحصاري واردات اين محصول رو انجام داده و با كيفيت بالا اين رنگ را به فروش رسانده.

با اجراي آن كاملا مشهاده خواهيد كرد كه چه زيبايي و شكوهي به چوب ميده.

رنگ تكنوس فنلاند داراي 20 طيف رنگي بسياز جذاب و گيرا ميباشد كه به جرات ميتوان گفت كه هيچ محصول رنگي اين طيف جذاب را نداره.

 تا اينجاي كار پس نتيچه گرفتيم كه رنگهاي پايه آب بهتر از رنگهاي پايه روغن هستند.

ولي همين رنگهاي پايه آب هم با كيفيت هاي مختلف در بازار وجود دارد و چون حلا اينها آب هست بعضا شركتهاي سودجو با اضافه كردن آب به اين رنگها فرمولاسيون اين رنگ را بهم زده و كيفيت رنگكاهش پيدا ميكند.

 

يكي از بهترين رنگهاي پايه آب بازار رنگ تكنوس فنلاند ميباشد كه دكاموند چوب سانا بصورت انحصاري واردات اين محصول رو انجام داده و با كيفيت بالا اين رنگ را به فروش رسانده.

با اجراي آن كاملا مشهاده خواهيد كرد كه چه زيبايي و شكوهي به چوب ميده.

رنگ تكنوس فنلاند داراي 20 طيف رنگي بسياز جذاب و گيرا ميباشد كه به جرات ميتوان گفت كه هيچ محصول رنگي اين طيف جذاب را نداره.

رنگ تكنوس فنلاند

رنگ ترمووود تكنوس فنلاند از بهترين رنگهاي ترمووود مي باشد،زمانيكه ترمووود وارد ايران شد تكنوس اولين رنگي بود كه استفاده شد چون از نظر كيفي بهترين رنگ و اجراي آسان داشت.

اين رنگ محصول شركت تكنوس فنلاند مي‌باشد كه بصورت پلمپ قوطي هاي ۱۸ليتري وارد ايران ميشود،لازم به ذكر است كه اين رنگ هم در دكوراسيون داخلي هم براي نماي بيرون محصول متفاوت دارد در صورتي كه قيمت انها با هم متفاوت است بعضاً ديده شده كه بعضي شركتها محصول مخصوص داخلي را بعنوان مصرف بيروني (نماي خارجي ساختمان)مي فروشند.

 

 

دكاموند چوب سانا بعنوان وارد كننده و نماينده فروش رنگ تكنوس فنلاند در ايران مي‌باشد.اين رنگ هيچگونه دخالت داخلي ندارد و حتي رنگ تكنوس در كارخانه خود تكنوس در فنلاند بسته بندي شده و بصورت پلمپ وارد ايران مي‌شود.

قابليت پلمپ اين رنگ فقط در خود كارخانه قابل انجام است و تكنيك‌هايي دارد كه اصلا قابل پلمپ در ايران نيست.

اين رنگ ۲۰ كاليته رنگي  كه جذابترين رنگها را در بين رنگ ترمووود دارد.رنگ تكنوس هم قابل استفاده روي چوب ترمو و هم قابل استفاده روي چوب روسي ميباشد و چوب راش و بلوط ميباشد.

 

براي خريد رنگ چوب با كيفيت و مطمين ميتوانيد با شماره هاي زير تماس حاصل فرماييد:
021-46015897

0912-5180610

0920-5180610


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۷:۲۰ توسط:dekamond موضوع: نظرات (0)