تولید کننده ترمووود تولید کننده ترمووود .

تولید کننده ترمووود

چوب ترمو

چوب ترمو+برترین تولید کننده ترموود

 


چوب ترمو یا ترمووود به چوبی گفته میشود که تحت فرایند حرارت و فشار فراوری شده و رطوبت آن تا بین 4 الی 6 درصد باشد که به آن ترموود ویا ترمووود میگویند.که بتوان از آن در نمای بیرونی ساختمان و فضای باز استفاده کرد.
چوب ترمو گونه های مختلفی دارد ولی بیشترین گونه  چوب ترمو مورد استفاده  چوب درخت کاج(pine)و یا اسپروس (sprouse و یا درخت ون یا همون عش (ash) مورد استفاده قرار میگیرد.
ترموود حاصل از چوب پاین و یا اسپروس جزو نرم چوبها و چوب ترمو حاصل از درخت عش جزو سخت چوبها می باشد.

 

ترمووود پاین


چوب ترمو پاین از جمله چوبهای بسیار با کیفیت چوب ترمو هست.معادل فارسی  پاین(PINE) یعنی کاج درختی همیشه سبز با گره های بسیار زیبا به شکل بال پروانه چوب این درخت بسیار با کیفیت برای تولید چوب ترمو میباشد.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنین چوبهای ترموود تولیدی از این نوع درخت بسیار با کیفیت میباشد و بسیار گره های زیبایی دارد.

سالهای گذشته بهترین کیفیت چوب ترمو قیمت خیلی مناسبتری هم داشت و فقط در کشورهایی نظیر فنلاند و سویِد یافت میشد ولی با گذشت زمان و پیشرفت غیر قابل انکار تکنولوژی تولید ترموود و واردات چوب هایی با کیفیت از جنگلهای سیبری تولید این چوب در کشور عزیزمان ایران هم پیشرفت چشمگیری کرد
که البته ناگفته نماند که کوره های بسیار غیر استاندارد و نا مطمیِن با دستگاه های پرداخت بی کیفیت هم زیاد شده.
مجموعه دکاموند چوب سانا با داشتن کوره چوب ترمو استونیایی و همچنین دستگاه بسیار با کیفیت و تیغه های تمام آلمانی که در تولید و فرآوری چوب ترمو بینظیر است مسیر خود را از تمامی مجموعه های تولیدی جدا کرده و چوب ترمو بسیار با کیفیتی روانه بازار کرده است.
 

 

ترموود اَش
  

ترمووود  اَش از برترین چوبهای ترمووود میباشد که در بازار ایران دکاموند چوب سانا از معدود وارد کننده های این چوبه . 

چوب ترمو اش در بخشی بزرگ از انواع ترموود سهمی بسیار پر رنگ دارد کیفیتی مثال زدنی همراه با زیبایی گره های اش و تنوع رنگی در یک بخش اجرایی از ویژگیهای این چوب میباشد.

کسانی بدنبال چوب اش هستند که کیفیت و زیبایی تنها ملاک انتخابشان است که اولین پیشنهاد دکاموند چوب سانا همین چوب اش دکاموند چوب سانا میباشد که محصول کشور کانادا و کاملا یک محصول وارداتی هست.

کاربردهای چوب ترمو

استفاده از چوب ترمو در بیرون ساختمان
 

استفاده از چوب ترمو در نمای بیرون قبلا امکان پذیر نبود ولی امروزه به دلیل مقاومت بالای ترمووود در مقابل رطوبت و حشرات آن را به یکی از بهترین مصالح برای نمای بیرونی ساختمان تبدیل می‌کند .
در نتیجه این ویژگی که به کمک تکنولوژی در ساختمان ایجاد شده است شکل و نمای آن را دچار تحول کرده است.
مثلا در سقف بالکن، آلاچیق، نرده‌های بالکن و نما می توان از چوب استفاده کرد.

استفاده از ترمووود در داخل ساختمان

علاوه بر ظاهر ساختمان حالا چوب ترمو قیمت مناسب دکاموند چوب سانا با حضور در خانه ها و دکوراسیون نیز جلوه خاصی به آن بخشیده است. ظاهر زیبای ترمووود همچنین آن را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای داخل خانه تبدیل می‌کند.
از مهم‌ترین کاربردهای این محصول ساختمانی در فضای داخلی می‌توان به کفپوش و پارکت اتاق‌ها، استفاده از آن در قسمت سونا استخر،
علاوه بر این استفاده از آن برای ساخت اسباب و اثاثیه داخل خانه اشاره کرد که بسیار هم محبوب است وحتی ایجاد فضایی با طرح خاص بعنوان تی وی وال   

 

برای خرید چوب ترمو قیمت مناسب با کیفیت و مطمین میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

021-46015897

0912-5180610

0920-5180610


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۴:۴۱ توسط:dekamond موضوع: نظرات (0)