تولید کننده ترمووود تولید کننده ترمووود .

تولید کننده ترمووود

چوب نما

چوب نما و خرید ترمووود

 

برای خرید ترمووود باید نکته های زیادی رو بررسی کرد تا خریدی مطمین انجام داد و بعدا به مشکلاتی همچون خراب شدت رنگ و خراب وشدن چوب بر نخورد.

  دکاموند چوب سانا خربد چوب ترمو را برای مشتریان بسیار آسان کرده و توضیحات و راه حل هایی رو برای خرید بهتر به همکاران و مشتریان خود ارایه داده.

نکات مهم در خرید ترمووود:
1-چوب خوب چوبیست که خوب ترمو شده یاشد و راه تشخیص اینکه آیا چوب بصورت کامل ترمو شده از روی رنگ چوب مشخص است.هرچه رنگ چوب به سفیدی نزدیکتر بود به این معناست که چوب خوب ترمو نشده و هرچه رنگ چوب به  قهوه ای نزدیکتر بود چوب خوب ترمو شده.

ما در مجموعه دکاموند چوب سانا سعی کردیم که با استفاده از کوره های فنلاندی و استونیایی  تمام استانداردهای لازم رابرای تولید ترموود رعایت کنیم.

2-خرید ترموود بدون تاب و گره ریختگی:

چوب ترمو تولیدی در مجموعه دکاموند چوب سانا از چوبهای گرید A طبق استاندارد انجمن ترمووود فنلاند تولبد شده و کاملا یکدست و بدون تاب و پیچیدگی می باشد.که این امر خرید ترمووود را از دکاموند چوب سانا بسیار راحت کرده.

3-درخت کاج دو نوع پاین و اسپروس میباشد که تقریبا بیشتر چوبهای پاین از نظر ظاهری گره هایی بصورت بال پروانه و درخت اسپروس گره هایی بصورت سوزنی شکل  میباشد که دکاموند چوب سانا جهت تولید چوب ترمو تماما از چوب پاین استفاده میکند و که خرید چوب ترمو را در مجموعه دکاموند چوب سانا آسانتر و با کیفیت تر کرده همیشه چوب درخت پاین از نظر استحکام و کیفیت از اسپروس بهتر است.

 

 

چرا خرید ترمووود از دکاموند چوب سانا:


دلایل متعددی توی خرید ترمووود مهمه که چند تاشو براتون آوردیم و حالا میخوایم براتون بگیم که مجموعه تولیدی که ازش چوب ترمو میخرین چه مشخصاتی باید داشته باشه:

1-خودش تولید کننده باشه
مجموعه ای که خودش تولید کنندس قطعا قیمت تمام شده تولیدی براش کمتر دراومده و اونو با قیمت مناسبتری میتونه به شما بفروشه.

2-از تجهیزات خوبی برخوردار باشه:
برای خرید ترمووود این خیلی مهمه از جایی که خرید میکنین مطمیِن باشین که تجهیزات خوبی داشته باشه در مجموعه دکاموند چوب سانا کوره ترمووودی که ازش استفاده میشه مستقیم از کشور استونی خریداری شده و دستگاه پرداختی(مولدر) که با آن چوب را پرداخت میکنیم تمام تیغه های آن آلمانی می باشد 

بعد از 3 ساعت کارکرد تیغه ها بصورت یکدست تعویض میشه و در نتیجه کیفیت بسیار خوبی از نوع ترمو کردن و پرداخت چوب حاصل میشه که این کار را برای خرید ترمووود راحت کرده.

3-از چوب بسیار با کیفیت استفاده میشه:
در مجموعه دکاموند چوب سانا چوب خام با کیفیت از کشور روسیه و منطقه سیبری خریداری میشه که در نتیجه چوب ترمو بسیار با کیفیتی تولید میشه.

 

4-رنگ ترمووود با کیفیت:
شما برای اجرای چوب ترمو حتما باید آن را رنگ آمیزی کنین ولی دغدغه تمام کسانی که با چوب ترمو سر وکار دارن اینه که از چه رنگی استفاده کنن.

مجموعه دکاموند چوب سانا با واردات رنگ تکنوس فنلاند که از بهترین برندهای رنگ ترمووود میباشد خیال تمام مشتریان خود را راحت کرده که شما میتوانید با کلیک بر روی این قسمت  مطالب و کالیته رنگ تکنوس فنلاند را مشاهده کنین.

 
انواع مقاطع چوب ترمو:
چوب ترمو مقاطع مختلفی داره که شما میتونین بسته به نیاز آنها را خریداری کنین

16*92  19*92  19*117  26*92  26*117  42*42  42*68  42*92  و 42 *140  میباشد که در نما بیشتر از مقاطع 16*92  و 19 میل ها استفاده میشه و  در کف از مقاطع 26 میل و برای اجرای آلاچیق.پرگولا و .. از مقاطع 42 میل که شما با کلیک بر روی این قسمت میتوین پرفروشترینهای مقاطع چوب ترمو رو ببینین.

 

 

برای خرید چوب با کیفیت و مطمین میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

021-46015897

0912-5180610

0920-5180610

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۸:۱۹ توسط:dekamond موضوع: نظرات (0)