تولید کننده ترمووود تولید کننده ترمووود .

تولید کننده ترمووود

تایل ترمووود

تایل ترمووود

تایل ترمووود یک کاشی زیبا برای کفپوش فضای باز است. به لطف سیستم قفل شدن پایه پلاستیکی، می توان آن را به سرعت و به راحتی نصب کرد.  به طور انحصاری با Thermowood، کاج اسکاندیناوی با حرارت بالا ساخته شده است که به چوب پایداری و دوام قابل توجهی می بخشد.

 

 

تایلها از چوب ترمو و زیره پلاستیکی ساخته شده که شما میتونین در این قسمت نحوه انتخاب و تولید ترموود را مطالعه کنین تا خریدی مطمین داشته باشین.

این محصول از یک زیره پلاستیکی با مواد پلی اتیلن و چوب ترمو تشکیل شده که چوب ترمو روی این زیره پلاستیکی با پیچ نگه داشته شده.

پایه پلاستیکی بازیافتی اتصال آسان بین تایلها  را تضمین می کند و دارای یک سیستم ثابت کننده نوآورانه برای چوب بدون پیچ است. تایل ترمووود را می توان به راحتی با استفاده از اره برش داد تا با هر سطحی سازگار شود.

 

محصولی بسیار کاربردی و آسان جهت اجرا که حتی نیازی هم به یک نصاب حرفه ای ندارد.این تایل از فاق و زبانه هایی تشکیل شده که با قراردادن کنار هم داخل هم بصورت کلیک بدون هیچ جابجایی و تکانی ثابت میشود.

چوب این تایل از چوب ترمو پاین (pine)

چوب ترمواَش (ash)

چوب ترموایروکو و حتی آیوس ساخته می شود.

 

اهمیت استفاده از کفپوش در دیزاین باعث شده که از دهه های قبل ، طراحان و معماران ساختمان در طراحی های خود از متریال های نوین برای کفپوش استفاده کنند.

با پیشرفت تکنولوژی و دانش بشر در فرآوری عناصر طبیعت ، هم اکنون در بیشتر طراحی های ساختمان و باغ و ویلا از چوب فرآوری شده برای کف نیز استفاده می کنند .

ترمووود یک متریال زیبا و طبیعی در عین حال مقاوم در برابر عوامل جوی است که استفاده از آن برای کف و کفپوش هیچ گونه مانع مهندسی ندارد.

به دلیل زیبایی تایل ترمووود و همچنین مقاومت بالای آن هم اکنون بسیار مورد توجه معماران ، سازنده ها و طراحان می باشد که در حال حاظر این کفپوش ها در دو نوع الواری و تایل (کفپوش) مورد استفاده قرار می گیرد

 مزیت های تایل ترموود میتوان به موارد زیر نیز اشاره کرد :

دارای زیره پلاستیکی می باشد و نیازی به زیر سازی ندارد
قابل حمل می باشد (به صورت خیلی ساده می توان تایل ها را جابجا کرد)
نصب بسیار سریع و ساده بدونه نیاز به ابزارالات نجاری (به دلیل زیره پلاستیکی نیاز به نصاب متخصص ندارد )
بسیار مقاوم است
زیر سازی پلاستیکی مقاوم برای محیط های خارجی
قابل استفاده در کف حمام،پشت بام ،حیاط،بالکن ، تراس و…

رنگ بندی تایل ترمو کف

تایل ترمو کف دهم دقیقا مثل چوبهای شاخه ای ترموود دارای رنگ بندی متفاوت میباشد که ما فقط از رنگهای وارداتی مجموعهئ دکاموند چوب سانا (تکنوس فنلاند)که محصول کشور فنلاند میباشد استفاده میکنیم.

این رنگ دارای 20 کد رنگی جذاب میباشد و به جرات میتوان گفت که هیچ رنگ ترموودی به این کالیته جذابی تولید نشده است که در تصویر زیر استند رنگ تکنوس فنلاند و کالیته جذاب آن را مشاهده میفرمایین.

 

تایل ترمووود نیازی به اجرای زیرسازی فلزی ندارد و همین نکته یکی از مهمترین عواملی است که اکثر افراد جذب این محصول میشوند به  راحتی قابل نصب و اجرا است و به راحتی میتوانید آن را جمع آوری کنید و قسمت زیری تایلها را بشویید و مجدد آنها را سر جای خود قرار دهید.

برای خرید تایل ترمو  با کیفیت و مطمین میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
021-46015897

0912-5180610

0920-5180610


برچسب: تایل ترمووود،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۰:۲۰ توسط:dekamond موضوع: نظرات (0)