Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/blogir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  ترمووود ترمووود

تولید کننده ترمووود

تايل ترمووود

تايل ترمووود

تايل ترمووود يك كاشي زيبا براي كفپوش فضاي باز است. به لطف سيستم قفل شدن پايه پلاستيكي، مي توان آن را به سرعت و به راحتي نصب كرد.  به طور انحصاري با Thermowood، كاج اسكانديناوي با حرارت بالا ساخته شده است كه به چوب پايداري و دوام قابل توجهي مي بخشد.

 

 

تايلها از چوب ترمو و زيره پلاستيكي ساخته شده كه شما ميتونين در اين قسمت نحوه انتخاب و توليد ترموود را مطالعه كنين تا خريدي مطمين داشته باشين.

اين محصول از يك زيره پلاستيكي با مواد پلي اتيلن و چوب ترمو تشكيل شده كه چوب ترمو روي اين زيره پلاستيكي با پيچ نگه داشته شده.

پايه پلاستيكي بازيافتي اتصال آسان بين تايلها  را تضمين مي كند و داراي يك سيستم ثابت كننده نوآورانه براي چوب بدون پيچ است. تايل ترمووود را مي توان به راحتي با استفاده از اره برش داد تا با هر سطحي سازگار شود.

 

محصولي بسيار كاربردي و آسان جهت اجرا كه حتي نيازي هم به يك نصاب حرفه اي ندارد.اين تايل از فاق و زبانه هايي تشكيل شده كه با قراردادن كنار هم داخل هم بصورت كليك بدون هيچ جابجايي و تكاني ثابت ميشود.

چوب اين تايل از چوب ترمو پاين (pine)

چوب ترمواَش (ash)

چوب ترموايروكو و حتي آيوس ساخته مي شود.

 

اهميت استفاده از كفپوش در ديزاين باعث شده كه از دهه هاي قبل ، طراحان و معماران ساختمان در طراحي هاي خود از متريال هاي نوين براي كفپوش استفاده كنند.

با پيشرفت تكنولوژي و دانش بشر در فرآوري عناصر طبيعت ، هم اكنون در بيشتر طراحي هاي ساختمان و باغ و ويلا از چوب فرآوري شده براي كف نيز استفاده مي كنند .

ترمووود يك متريال زيبا و طبيعي در عين حال مقاوم در برابر عوامل جوي است كه استفاده از آن براي كف و كفپوش هيچ گونه مانع مهندسي ندارد.

به دليل زيبايي تايل ترمووود و همچنين مقاومت بالاي آن هم اكنون بسيار مورد توجه معماران ، سازنده ها و طراحان مي باشد كه در حال حاظر اين كفپوش ها در دو نوع الواري و تايل (كفپوش) مورد استفاده قرار مي گيرد

 مزيت هاي تايل ترموود ميتوان به موارد زير نيز اشاره كرد :

داراي زيره پلاستيكي مي باشد و نيازي به زير سازي ندارد
قابل حمل مي باشد (به صورت خيلي ساده مي توان تايل ها را جابجا كرد)
نصب بسيار سريع و ساده بدونه نياز به ابزارالات نجاري (به دليل زيره پلاستيكي نياز به نصاب متخصص ندارد )
بسيار مقاوم است
زير سازي پلاستيكي مقاوم براي محيط هاي خارجي
قابل استفاده در كف حمام،پشت بام ،حياط،بالكن ، تراس و…

رنگ بندي تايل ترمو كف

تايل ترمو كف دهم دقيقا مثل چوبهاي شاخه اي ترموود داراي رنگ بندي متفاوت ميباشد كه ما فقط از رنگهاي وارداتي مجموعهئ دكاموند چوب سانا (تكنوس فنلاند)كه محصول كشور فنلاند ميباشد استفاده ميكنيم.

اين رنگ داراي 20 كد رنگي جذاب ميباشد و به جرات ميتوان گفت كه هيچ رنگ ترموودي به اين كاليته جذابي توليد نشده است كه در تصوير زير استند رنگ تكنوس فنلاند و كاليته جذاب آن را مشاهده ميفرمايين.

 

تايل ترمووود نيازي به اجراي زيرسازي فلزي ندارد و همين نكته يكي از مهمترين عواملي است كه اكثر افراد جذب اين محصول ميشوند به  راحتي قابل نصب و اجرا است و به راحتي ميتوانيد آن را جمع آوري كنيد و قسمت زيري تايلها را بشوييد و مجدد آنها را سر جاي خود قرار دهيد.

براي خريد تايل ترمو  با كيفيت و مطمين ميتوانيد با شماره هاي زير تماس حاصل فرماييد:
021-46015897

0912-5180610

0920-5180610


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/7/18 ساعت: ۲۱ توسط:dekamond :

برترين توليد كننده چوب ترمو

راهكاري براي ماندگاري ترمووود و ترس از خراب شدن آن

تقريبا 14 ساله كه چوب ترمو وارد ايران شده و خيلي از مهندسين معمار و سازنده ها علاقمند به استفاده از ترمووود براي نماي ساختمانشان شدن.

ولي در اين بين با چالشها و مشكلاتي مواجه شدن از جمله خراب شدن چوب بدليل غير استاندارد بودن توليدات داخلي.تاب برداشتن چوب .خراب شدن رنگ و حتي ترك هاي ايجاد شده بعد از مدتي روي چوب

كه مجموعه دكاموند چوب سانا تمام اين مشكلات را مرتفع كرد.

ترموود فنلاندي اصل چند تا مشخصه داشت كه بسيار مورد توجه بود يكي اينكه چوب بسيار رنگ مناسبي داشت و بسيار صاف و يكدست بود.رطويت مناسبي داشت و از همه مهمتر چوب به هيچ عنوان بد از مدتي تاب برنميداشت كه در ادامه بهتون ميگيم چرا.

دكاموند چوب سانا با سالها تجربه و واردات چوب خام مصرفي در شركتهاي فنلاندي از مبدا روسيه و هم با خريداري يك دستگاه كوره ترمووود از كشور مبدا(استوني) وداشتن دستگاه پرداخت بسيار با كيفيت اقدام به توليد اين چوب با كيفيت فنلاندي كرده.

نكات بسيار با اهميت در توليد چوب با كيفيت كه شزكتهاي اروپايي در حال توليد هستن:

1-استفاده از چوب خام  بسيار با كيفيت و بدون ايراد:

كه ذكاموند چوب سانا با عقد قرارداد با شركتهاي توليد كننده چوب خام اين مساله را حل كرده.

2-استفاده از كوره ترمووود:

كه مجموعه دكاموند چوب سانا با خريداري يك كوره كاملا استاندارد اقدام به توليد ترمووود با رطوبت 4 الي 6 درصد كرده.

3-دستگاه پرداخت با كيفيت:

مجموعه دكاموند چوب سانا با برخورداري از دستگاه پرداخت با تيغه هاي تمام آلماني و همچنين استفاده استاندارد از تيغه ها(هر چهار ساعت كاركرد تعويض)كيفيتي همچون چوب هاي اروپايي اراِيه ميدهد. 

4-رنگ ترمووود:

دكاموند چوب سانا اولين وتنها وارد كننده رنگ ترموود تكنوس فنلاند مي باشد رنگي بسيار با كيفيت و مجلل  با 20 كاليته رنگي بسيار جذاب و گيرا.

براي خريد چوب ترمووود با كيفيت و مطمين ميتوانيد با شماره هاي زير تماس حاصل فرماييد:
021-46015897

0912-5180610

0920-5180610

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/6/14 ساعت: ۲۳ توسط:dekamond :